Meteen doorgaan naar hoofdmenu

Veelgestelde vragen

OVER FLX MEMBERSHIP

Wat is FLX Membersip?

Welkom bij het Foot Locker FLX-Membership ("FLX-Membership"), een loyaliteitsprogramma waarmee je punten kunt verdienen (de "XPoints") die je later kunt inwisselen voor aanbiedingen, producten, diensten, evenementen en nog veel meer (de "Reward"). Inschrijving voor FLX-Membership is gratis.

Hoe kan ik me aanmelden voor FLX-Membership?

Ons FLX-Membershipsprogramma is momenteel actief in Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië en Duitsland (de "Deelnemende landen"). Personen die in een van deze landen wonen, komen in aanmerking voor deelname. Je kan je inschrijven voor FLX-Membership op de Foot Locker-website of in Foot Locker-winkels in de deelnemende landen. Let echter wel op: als je je inschrijft in een winkel, moet je binnen 30 dagen je inschrijving online voltooien. Als je je registratie niet voltooit binnen 30 dagen na de datum waarop je je in de winkel hebt ingeschreven, verdien je geen XPoints voor aankopen die je in die periode hebt gedaan.

XPOINTS VERDIENEN

Hoe verdien ik XPoints?

Je kunt XPoints verdienen met FLX-Membership door te winkelen in fysieke en online winkels van Foot Locker in de deelnemende landen en/of door andere activiteiten uit te voeren. Deze worden van tijd tot tijd bekendgemaakt via e-mails voor FLX-leden. Om je XPoints te ontvangen, moet je bij een aankoop je FLX-Membership nummer of je bijbehorende e-mailadres/telefoonnummer tonen of invoeren, wanneer en waar dat wordt aangegeven. Je ontvangt geen XPoints bij aanschaf van een cadeaukaart. Als je een cadeaukaart gebruikt, ontvang je wel punten. XPoints worden over het algemeen na de aankoop binnen tien (10) dagen aan je Account toegevoegd.

Wat kan ik met mijn XPoints doen?

Je kunt je XPoints inwisselen voor een grote verscheidenheid aan rewards, waaronder unieke producten, bijzondere ervaringen, deelname aan lotingen en cadeaukaarten. Het aanbod verandert regelmatig. Het huidige aanbod kun je vinden op de Foot Locker-website, onder je FLX-account. Houd er rekening mee dat de artikelen, diensten en andere voordelen die worden aangeboden in het kader van FLX-Membership op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving kunnen veranderen.

Hoeveel XPoints ontvang ik voor mijn aankoop?

Voor elke euro/pond die je besteedt bij Foot Locker / Kids Foot Locker in de winkel of online, kun je 100 XPoints verdienen (wanneer de transactie is gekoppeld aan je FLX-account).

Kunnen mijn XPoints verlopen?

Als je niet binnen 365 dagen na je laatste aankoop of laatste inwisseling een aankoop doet of je punten inwisselt, vervallen je XPoints. Als je een aankoop doet en vervolgens alle artikelen van die aankoop retourneert, verdien je geen XPoints en geldt de datum van de vorige aankoop als laatste aankoop.

XPOINTS INWISSELEN

Hoe wissel ik mijn XPoints in voor rewards?

Log in op je FLX-account op de Foot Locker-website en bekijk onder 'inwisselen' welke rewards beschikbaar zijn. Volg de instructies om je XPoints in te wisselen voor beschikbare rewards. Leden kunnen op individuele basis en uitsluitend voor hun eigen Account XPoints verzamelen en inwisselen. Het FLX-Membership is persoonlijk, niet overdraagbaar en onderworpen aan deze algemene voorwaarden. Er geldt een limiet van één Membership per persoon.

Waar kan ik de beschikbare rewards vinden?

FLX-Members kunnen alle beschikbare rewards bekijken in de FLX Rewards-sectie in hun FLX-account op de Foot Locker-website.

ACCOUNT BEHEREN

Hoe meld ik me af voor marketing-e-mails van FLX-Membership?

Je kunt je op elk moment afmelden voor marketing e-mails die betrekking hebben op FLX-Membership door de communicatievoorkeuren in je Account bij te werken of door de instructies in de e-mails op te volgen.

Hoe kan ik mijn FLX-Membershipsaccount sluiten en zorgen dat mijn persoonlijke informatie wordt verwijderd?

Neem contact op met de klantenservice via help.footlocker.eu voor hulp.